Основний продукт стартапу – маркетинговий інструмент, котрий допомагає залучати до співпраці рекламні агенції та інші продуктові компанії, а також клієнтів, які шукають товари чи послуги поблизу.
Програма розрахована на бізнеси з фізичними точками продажів, а залучені кошти витратять на масштабування Getpin в Центральній та Східній Європі. Частково їх планують використати для виходу на латиноамериканський ринок.
Наразі понад 100 малих і середніх підприємств у Центральній та Східній Європі використовують інструмент Getpin, серед яких такі відомі компанії, як «Нова Пошта», «Ощадбанк», Stihl і Fora. Команда Getpin налічує 27 спеціалістів з України, Польщі, Німеччини, Іспанії та Румунії і планує розширюватись.
Follow us on Facebook, Twitter, LinkedIn, or YouTube.