Вітчизняний будівельний бізнес має бути готовим до усіх викликів під час масштабної відбудови України


Для відновлення зруйнованого під час війни необхідно буде близько 35 млн тонн чистого цементу. Це робить його ключовим матеріалом відбудови, від наявності якого залежить швидкість відновлення. Наразі виробничі потужності наявних підприємств складають близько 13,6 млн тонн на рік. Про це йшлося під час круглого столу, організованого КБУ. 

Мета заходу – аналіз українського цементного ринку та потреб майбутньої відбудови України. Отримані аналітичні дані дозволять якісно формувати політику підтримки галузі виробництва будівельних матеріалів та залучати додаткові інвестиції. 
 
 Відтак, серед викликів, з якими стикається бізнес сьогодні: 
– адаптація до поточних умов; 
– забезпечення і планування відбудови; 
– впровадження європейських норм.

“Без цементу не здійснюється масштабних проєктів. Динаміка минулого року показує, що ринок відновлюється. Цього року очікується близько 7 млн тонн”, – сказав Сергій Пилипенко, Голова Комітету КБУ з питань будівельної продукції, генеральний Директор ПБГ “Ковальська”. Він зауважив, що банківські програми не дозволяють залучати кошти для інвестицій у створення нових виробничих потужностей, і український інвестор не має такого обсягу коштів: “Це сотні мільйонів доларів. Можливо варто в рамках інвест-нянь чи індустріальних парків створити програми довгострокового фінансування на ринкових умовах”. 

В.о. виконавчого директора UkraineInvest Олександр Мельниченко зазначив, що днями Президент України підписав законопроєкт №9015 “Про внесення змін до Закону України “Про фінансові механізми стимулювання експортної діяльності” щодо страхування інвестицій в Україні від воєнних ризиків”. 
 
“UkraineInvest активно пропагує цей закон. Працюємо з міжнародною спільнотою, надаємо інформаційну підтримку, працюємо як інвест-няні. Пропагандуємо інвестиційну привабливість України навіть в умовах війни”, – підкреслив в.о. виконавчого директора UkraineInvest.  














Follow us on Facebook, Twitter, LinkedIn, or YouTube.