Українська технологічна освітня компанія Preply залучила $50M у рамках серії С, збільшивши загальну суму інвестицій із моменту заснування до $100M. Інвестиційний раунд очолила компанія Owl Ventures.
Preply — це онлайн платформа для вивчення мов, яка має сотні тисяч студентів в 180 країнах світу та більш ніж 32 000 репетиторів, які викладають понад 50 мов. Вона заснована у 2012 році українцями.
Нині Preply має офіси в Україні, США, Іспанії та працевлаштовує понад 400 співробітників 58 різних національностей у 30 країнах світу. За останній рік Preply потроїла розмір свого бізнесу B2B, а до її клієнтів належать Bytedance (TikTok), Mercedes і McKinsey. За останні два роки кількість людей, які користуються програмою Preply, збільшилася вчетверо, а в багатьох регіонах загальна кількість користувачів подвоїлася у порівнянні з минулим роком.
Платформа планує підкорити ринок онлайн вивчення іноземних мов, який досягне $47 млрд до 2025 року. У 2021 році Preply залучила раунд B у розмірі $35 млн. У раунді брали участь Owl Ventures і Full In Partners, а також ті, хто раніше інвестував у компанію Point Nine Capital, Hoxton Ventures, EduCapital, All Iron, Diligent Capital та Evli Growth Partners.
Тоді залучені кошти пішли на збільшення штату: компанія планувала подвоїти штат у всіх регіонах, де працює. Минулий раунд сумарно перевищував всі інвестиції, які компанія залучала з того часу. До того, у 2020 році, компанія закрила раунд на $10 млн. Фінансування допомогло компанії посилити позиції на ринках Північної Америки, Франції, Німеччини, Іспанії, Італії та Великобританії. До того були закриті раунди на $4 млн та на $1,3 млн. Крім того, Preply планувала запустити філію в США, стратегічно важливому для проекту регіоні. Вперше компанія підняла інвестиції ще у 2015 році: потрапила до американського інкубатора TechStars, отримавши $120 000.